äntligen helg

Fick sms förut av Linda, hon undrade om vi kunde hitta på någonting, så hon kom hit vid tiotiden typ. Så vi har pratat & så, var riktigt trevligt. Hon klarade ju körkortet igår också, grattis gumman. så hon kom i bil hit.
jag har nästan ett år kvar till jag är 18, men så är det att vara decemberbarn.

Tomorrow ska jag till torsby på förmiddan, hade tänkt & vara där runt 11. olle ska spela match vid två så tänkte kika på honom, och sen sover jag där. ska bli mysigt & ses, alltid tomt när man inte ses på några dagar.  kärlek är bra, fast komplicerat.  men mest bra. varit tillsammans i två år om drygt en månad, tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för din kommentar!

Kika gärna tillbaks!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-05 @ 10:47:20
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0