Liv i bloggen igen?

Hej!
Jo nu ska det bli liv i den här bloggen igen, får skärpa mig och lägga ner mer tid.
Heja Elli!

ÄNTLIGEN LOV!  Så himla underbart med lov. Har väl inte så mkt inplanerat men här är väl ungefär :

* Imorgon Lördag blir det ikea med familjen, har inte varit där än så det ska bli riktigt kul. Ska kika på lite småsaker till mitt rum.
* Innebandymatch hemma mot Mangskog på söndag.
* Eventuellt träffa Sandra under helgen.
* Maria kommer förmodligen under lovet så hoppas jag träffar henne.
* Umgås med Olle när han kommer hem från sthlm. Har väl tänkt oss att gå på bio b la.

Sen blir det ju en del utöver som träningar och sånt. Tror jag har en match till under lovet. Kommer nog umgås en hel del med Olle under lovet, i love it.



Ikväll blir det myskväll hemma med familjen, Mamma ska göra tacopaj och jag ska nog kika idol. 
Ska försöka lägga in massa kort från min mobil ikväll på datan också.

/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0