jag önskar jag vore bättre på..

att packa, just precis. Håller på att packa nu inför sthlms resan imorrn. Och jag har verkligen insett att jag suger på att packa. Dels är det jättetråkigt och jag drar alltid ut så länge som möjligt på det + att jag alltid ALLTID packar för mkt. Eller förra resan hade jag inte med en miljonplagg men då var det ju bara en natt. I allafall jag längtar jättemycket till imorrn när jag och Olle åker. Blir nog borta till på måndag, älsker't!

Den här dagen har varit bra fast det är ju klart att det finns ett och annat 'äckel', fast det pallar man ändå inte med för det är så jävla larvigt ;).

Tränat innebandy idag, härligt träning svett & go efter vill jag lova haha..
fixade snacks osv till tågresan imorrn på toria med mam.


Olle ringer väl snart så ska försöka passa på att packa ned det mesta nu.  :)

/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu börjar det bli lite dåligt med uppdateringar på bloggen! :(

2007-10-16 @ 16:54:21
URL: http://Korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0