höstmys

Tjena!

Olle kom till mig i måndags 0.500 på morgonen, och tro det eller ej men jag var vaken? det ni!
Fast vi somnade om ganska fort, men det är förståeligt.
Hade en slappdag och gick till affären, mysigt med lite promenad.
Fixade saker för vi skulle baka bullar. Och måste säga det var superoligt haha, bullarna blev jättebra och jättemånga. Maria och Carro kom & hälsade på under kvällen så dom fick smaka på våra underbara bullar ;D .
Spelade spel och kollade på film till kvart i ett.  Jag & Olle värmde hallon så det blev hallon & glass efter det och så kikade vi på bortspolad. Så kom inte i säng förrens halv tre. Helt bra dag måste jag säga.

Åkte med Olle till taarsby igår. Tränade innebandy fast var helt trött i kroppen och nu har jag fått träningsvärk i rumpan, knäppt men sant.  Var skönt att vara ute & springa iaf. Kilade hem till Olle , vi mumsade massa dödskalle marsmallows (hej stavning?) och kollade på tv.

Och idag så har vi fikat på lustgården det var yybergott. Åt hallonpaj och drack en latte. Det satt fint måste jag säga, lägger sig som bomull runt magen ;) .  Kikat på mtv också & druckit kaffe. Och när jag kom hem förut var Moster Monika här från sthlm, superkul. Den här dagen har varit nice.

//Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0