Home alone

Hejhopp!

Hemma själv just nu , tog tidigare bussen hem idag. Fick dra lite tidigare från Spruttes lektion, det tackar jag för.
Morfar hämta mig vid bussen, orkade inte gå hem med min bigga väska + att jag glömt hemnyckeln.
Gör inte alls mycket nu, måste göra iordning lite käk snart är hungrig som en björn. Bara ätit glass sen jag kom hem, svingott.
Olle åker med mamma & pappa hem hit sen. Myskväll blir det, älsker't. Se på bonde söker fru nu när det äntligen börjar igen. Jag har längtat haha.. Och Olle skulle till och med försöka följa det nu =)
Top Model Sverige idag också men det känns bara riktigt B om man gämför med USA & Tyra Banks. Fast det duger & kolla på.  Och har redan skaffat mig mina favoriter där.
Plugga engelska sen också, tyvärr.
Men ska inte klaga för imorrn har jag bara lagidrott och en engelsklektion.
Sen blir det ledighet fram till onsdag, inte helt fel med 5 dagars ledighet bara sådär.

Jag & Olle funderar över & passa på att dra till sthlm nu på fredag el lördag när vi väl är lediga.
Och vara där några  dagar, det skulle vara wonderful.


Nej ska ta & försöka fixa käk nu innan jag svälter ihjäl, eller om det blir en tupplur på soffan.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0