natti

Amanda och Hallelujah var lätt bäst i idol, juryn grät och ja det säger väl rätt mycket?

Myskväll med Linda och Virran ikväll, åt massa chips osv och kollade idol och på en rolig film. Kikade även i sunnes skolkatalog, vilket var lite småroligt måste jag ekänna. Måste bli såna här kvällar oftare.

tvätta bort smink snart, för jag är trött och ska ringa olle. 
 
imorrn åker hela familjen + olle till karlstad. syrran ska spela fotbollscup i kil och jag och olle handla julklappar. välbehövligt eftersom jag inte köpt en enda julklapp än, men snart så. vet inte när vi kommer hem men olle sover här iallafall.

10 dagar kvar till födelsedag, snart 17 hah..

Kommentarer
Postat av: anna

ja hon var bra som attan :)

2007-12-01 @ 17:50:23
URL: http://annaniilsson.blogg.se
Postat av: Elli

ja bäst helt enkelt :)

2007-12-02 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0