nu är det jul igen

  •  mindre än en vecka kvar till julafton, hur mysigt är inte det. fast har en del julklappar kvar fixa, men ska kika idag så jag hoppas att jag hitar något. v

    turism lektion nu eller ja dubbeltimme, mindre roligt för har mycket att göra. och då menar jag mycket. håller på med powerpoint som ska redovisas imorrn.

    önskelista inför jul:

  • svart överkast
  • svarta plädar
  • sidenlakan
  • pengar
  • desperate housewives box
  • godis

pengar är alltid bra, har funderat länge på att köpa mig en friis&company väska och kanske kan unna mig det efter jul. finns så måånga snygga. de har snygga matchande plånböcker också.

skulle vilja beställa mig något nytt, har varit inne länge och kikat på lite paul frank plagg fast inte blivit av än.

jag vill åka till stockholm ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0