new design

jodå lyckades ändra utseendet på bloggen men är inte helt nöjd. får sätta mig och klura och ändra en annan dag. fast gillar det här bättre än det som var innan.

sett på bonde söker fru, hur deras semestrar blev. men ja en sak jag inte fattar är hur jessica kan vara så blond? haha sjuuuk. Jessica  'asså jag vet inte om lissabon är en stad eller ett land?'
Karl Petter 'nej men jag är inte heller så bra på geografi'
Jessica 'nej men asså jag är ganska bra'

skulle vara kul och veta vilka som läser bloggen så ni får gärna kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Emmms

Goa färger de blev :D

2007-12-15 @ 19:37:36
URL: http://emmeluttan.blogg.se
Postat av: therese

haha. det där var ju helt sjukt kul. "nej men jag är ganska bra på geografi" xD

2007-12-15 @ 19:55:20
Postat av: Elli

tack så mycket :)

2007-12-16 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0