jag är glad

11 december idag, tiden rullar fram. 13 dagar till jul bara lix?
Igår var det min och Olles födelsedag. Var en riktigt bra dag, är jättenöjd.
Tack för alla fina presenter!

Fick en ny större tv med inbyggd dvd ,pengar örhängen och supersnyggt örngott och sånt av mamma och pappa.
Systeryster hade köpt ett jättemysigt spa set med massa saker.
Pengar och blomma av Farmor.
Neccesär, shower gel, ansiktsmask och läppbalsam av Virus.
Koola anna trosorna och den supersnygga ramen på lustgården av Olle.
Halsband av Olles mamma och så skulle jag få boka en tid hos henne.

jag är supernöjd :D!

kommer väl lite mera folk under veckan.
till fredagen kommer nog kusinerna också så vi ska nog käka tacopaj då. Farmor och Olle kommer nog då också.
mums mums!
image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0