då var det slut på jul för i år

har inte uppdaterat på länge och det beror till viss del att våran  dator har varit knas ungefär en vecka. men nu ska det skrivas i bloggen igen så jag hoppas ni som läser fortsätter att läsa ;)

julafton var bra förutom ett oväntat sjukhusbesök, men det var lika bra.
fick jättemycket fint i julklapp, så jag är verkligen SUPERDUPERNÖJD.
detta fick jag :

pengar, parfym & bodylotion - victoria beckham, lanzaá hårinpackning, ansiktsmasker och ansiktscremé, halsband och armband,presentkort på ikea, snygg vas, bh, svart pläd, set med påslakan och sånt, desperate housewives säsong 1, årets vuxenpryl: grytor, jättemysiga lovikavantar och sockor som farmor stickat, ljuslykta , parfym-madonna, ett annat armband, snygg skål, zebrafat, godis och liten söt nalle.

och av världens bästa olle :

friis & company plånbok, snygg klänning, massa nagelprodukter- nagelbandstrimmer, franskmanikyr, nagelbandsolja, glasfil & nagellack.mysig handcremé, gooda mintpastiller i snyggt fodral och godis.


jo jag är jättenöjd med allt. TACK ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0